maandag 24 mei 2010

Kabelboom in de cockpit

Zoals op de foto is weergegeven is het een klein drama met de kabels.De kabels van het motormanagement systeem (OMEX) en de GD kabelboom komen allen hier samen



Ophangpunten gemaakt voor de relaiskast. Ik heb blindklinkmoeren in de zijkant gepopt en vervolgens een M4 draadeindje gemaakt van enkele boutjes. Het was nu eenvoudig om de relaiskast hieraan op te hangen.

Het zekeringenkastje was een fluitje van een cent.Ik had nl de meeste gaten al laten voorboren, zodoende.

Daarnaast heb ik alle OMEX draden bij elkaar gebonden en draden die niet nodig zijn ingekort, zodanig dat ze altijd weer te verlengen zijn.
Als je zo bezig bent kom je altijd weer een aantal onduidelijkheden/vraagjes tegen, welke niet terug te vinden zijn op internet. Gelukkig kan ik dan altijd gebruik maken van mijn hulplijntje richting Mischa (Speedon).
Zoals te zien op de foto is er op het eind van de dag weer structuur in de chaos.


Wat opvalt is dat alles wat met bekabeling te maken heeft veel tijd consumeert

Geen opmerkingen: