zondag 2 mei 2010

Kabelboom

Nu de body geplaatst is ben ik begonnen met het in orde maken van de bekabeling. De kabelboom bestaat uit twee delen (voor- en achter) welke verbonden zijn door een stekker. Nu ik de kabelboom nader heb bestudeerd blijkt dat ik de bekabeling voor de ventilatoren niet had hoeven aan te leggen. Deze zit nl in de boom verwerkt.


De kabels die thuishoren in de kofferbak. Hier zitten ook een aantal resever aansluitingen bij, zoals voor de HIFI installatie en achterruitverwarming (voor wanneer er een hardtop op geplaatst wordt).
Rechts is de GD kabelboom en aan de linker zijde hangen de draden van de OMEX motormanagement systeem. De opening in de body aan de linkeronderzijde is de extended footwel. Hierdoor heb ik meer ruimte bij mijn voeten. De kap dien ik nog te plaatsen.

Geen opmerkingen: