zaterdag 25 september 2010

Kabels opgeruimd

Het kabelklusje is nu zo ver afgerond dat ik kan wachten op kabelboom van de stuurkolom. Deze kabelboom dient verbonden te worden met mijn Omex motormanagementsysteem. Hoe dat precies gaat gebeuren weet ik nog niet. Vandaar dat dit even in de wacht wordt gezet.



De kabel die vanachteren komt is nu verbonden met de hoofconnector.



Op de voorgrond zie je de stekker van de OMEX. meer naar rechts zijn de kabels die te maken hetbben met het motormanagement zoals de lamba sondes.




De stuurkolom is tijdelijk geplaatst zodat ik kan zien hoe bepaalde zaken gemonteerd moeten worden. De kolom wordt weer weggenomen wanneer ik de pendalen moet gaan plaatsen.



Onde de relais van de GD kabelboom heb ik een montage strip gemaakt voor de relais die te maken hebben met het motormanagementsysteem.




Geen opmerkingen: