voorgenomen in de scoop te gaan plaatsen. een onderdeel van dit klusje is om een gat te zagen in de motorkap.
Als eerste had ik een kartonnen mal gemaakt volgens de gegevens van GD. Bij het proefplaatsen van de scoop viel me op dat ik direct in het motorcompartiment deed kijken. Dit vond ik niet uitzien vandaar dat ik de opening ongeveer 10 cm kleiner heb gemaakt.
voorgeboord.
Nu kwam het grote werk, het zagen van een gat in de motorkap.
Mischa had reeds aangegeven dat dit het beste gedaan kon worden met een slijpschijf.
als eerste maar een proefsleuf gemaakt midden in de motorkap.
Dit ging zo goed dat ik aansluitend het gehele gat heb gezaagd.
Tijdens het vastzetten van de scoop merkte ik dat sommige boutjes zich gingen gedragen als een zelftapper. Om te voorkomen dat er spanningen in de epoxy kwamen heb ik alle gaten nogmaals geboord.
Om de scoop vast te zetten heb ik RVS M4x16 boutjes
Om de scoop vast te zetten heb ik RVS M4x16 boutjes
Geen opmerkingen:
Een reactie posten